söndag 24 oktober 2010

Friskis - nope. Svettis - japp.

Eftersom jag funderat på sån där knytaihopmagsäckenoperation har min kropp bestämt sej för den ekonomiska varianten. Min hals har helt enkelt svällt igen så jag inte får ner mycket annat än vatten. Och glass går rätt bra. Ibland.

Än så länge fungerar dieten skitdåligt. Min hals är snart axelbred och jag orkar inte gå uppför ett våningsplan i Mossbergsslottet utan att pausa och andas.

Men om man badar i grädde, borde inte porerna släppa in lite och ge mej den där efterlängtade mättnadskänslan då?

Och så var det dom där halstabletterna. Går det inte att tillverka halstabletter utan laxerande effekt? Men gärna med relaxerande effekt.


1 kommentar:

Naémi sa...

På torsdag ska jag till Hudik på allmän infoträff samt enskilt besök m läkare ang gastric bypass. Längtar dit, men är rädd att få ett nej. Eller att få ett ja, och sedan behöva vänta typ två år på operation.
Ja, fy fan vad less man blir på sig själv.
Men du, du är helt fantastisk. Ha en fin kväll.