tisdag 4 maj 2010

Mer sånt.

Är det okej om jag gapskrattar en stund?

Jag är så jävla skitglad nämligen. Så jävla.

Nope. Inte gravid. Nope. Inte vunnit pengar. Nope. Inte fått ett jobb. Och nope nope nope nope till allt det andra.

Det är bara så att jag läser jordens bästa kurs där jag blir totalt överöst med pepp, pepp, pepp och beröm som gör mej generad men överlycklig i hela kroppen, ända in i inälvorna.

Och ibland säger jag saker som faktiskt betyder nånting. For real.

Jag är någon.

Och nu handlar det inte om tvättning eller städning eller blöjbytarskills. Det handlar om texter. Det handlar om sånt jag vill vara bra på.

Så just nu är jag skitjävlaglad. Synd bara att jag är genomtrött. Och svär för mycket. Annars hade jag kunnat skrivit nåt fantastiskt just nu. Read my lips: fan-fucking-tastiskt.

3 kommentarer:

Gulludden sa...

Vad härligt att höra!!!!

Lise-Lott sa...

YES!!! Underbart!!

Unknown sa...

Tjohooo! :D