måndag 2 april 2012

Trötthet.

Jag blev så himla glad när sambon påminde mej att det är "30 grader i februari" på tv ikväll. Det var så spännande förra veckan och det är något så ovanligt som en riktigt bra, svensk serie.

Ja, nu ligger jag här. Nyvaken. Vaknade 7 minuter efter att programmet slutade. Somnade väl ungefär en timme innan det började.

Det är så tråkigt att vara så här himla dödstrött. Somnar som en stock bara någon slutar att prata med mig.

Och så fort småbarnen somnar är det ingen som pratar med mig längre. Så himla skitkul har vi det i vår familj.

Dags att somna ifrån allt igen.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Äter du ditt järn som du ska, unga fröken?

Elin sa...

Unga fröken var en otrolig komplimang. Känner mej numera som en hundraåring.
Jag äter inte järn. Barnmorskornas nya deal är att man slipper ta järn om inte blodvärdet kräver det. Sist hade jag dåliga värden (men inte katastrofala). Bad då på mina bara knän om att slippa om jag sköter gravidvitaminerna.
Så där är jag nu.

Camilla sa...

Ok, men testa Blutsaft eller Mivitotal eller något istället? Det påverkar inte magen, men gör sitt till för energin.

Elin sa...

Tack för tipset. Ska ta tag i det. När jag orkar. Zzzzz.