fredag 22 juni 2012

Kom ut!

Nu har jag ätit ganska starkt kött. I alla fall enligt mina klena smaklökar. Det är tydligen nåt som ska få ungen att vilja left the building. Men icke.

Innan det var vi på midsommarfirande. Och vad är väl ett midsommarfirande utan en dans kring midsommarstången? Jag koackade tillsammans med små grodorna med dunderklumpshopp och låtsasgrät till Grinolles visa som värsta Helena Bergström. Men tydligen tycker inte den inneboende att det finns någon anledning att flytta för det. Lill*n verkar snarare trivas trots jordbävningar och falsksång. H*n blir mer vaggad till sömns än förbannad.

Så nu provar jag det där kortet jag testat mest hela veckan. Jag vilar igång det.

Glad midsommar!

2 kommentarer:

Helen sa...

inget hjälper tyvärr.. bara att vänta å vänta å vänta!!!

Stina Lilja sa...

Tänker på dig ofta!