tisdag 27 november 2012

Det nya jaget.

Sätt dej ner. Jag ska avslöja någonting himlastormande världsomvälvande otroligt som är på g. Håll andan. Here it comes! Jag ska starta Det Nya Livet.
Igen? tänker du. Skit på dej, tänker jag.

Jo, nu är det lchf som gäller. Jag är inne på dag två. Det är tungt. Skitgod mat, jovisst, men varför gör hela jag ont? Och hur länge är det nu jag hållit på med det här? Jo, dag två. Första dagen var igår, jo så var det ju. Men hur kan det komma sej att jag hållit på med det här i hundra år och fortfarande är det dag två?

Igår, det vill säga dag ett, var livet härligt. Jag åt jättegod mat. Var mätt och nöjd och glad. Såg mej i spegeln och tänkte "Bye bye, fetknopp." Jag var fylld av energi, planerade träningar och smaskig mat och så vidare. Det var tider det. Jag minns det som igår.

Nu har jag ätit lchf rätt länge ändå. Jag är inne på dag, vänta nu. Ja, dag två. Fortfarande? Fast om en och en halv timme är det dag tre. Tiden går fort när man har skitjävlaroligt.

Inga kommentarer: