tisdag 19 mars 2013

Har du sett min apa?

Här är hon. Har varit feberfri i ett dygn skulle jag tro och dessutom gnällfri.

Gårdagen var inte kul. Tyra hade ont. Båda övre framtänderna syns nu och vi gissar på att det varit det som varit problemet hela tiden.

Googlade lite på hur länge problemet kan kvarstå. Enligt nån bäbissida kommer hon ha ont från och till i 1-2 år. Upplyftande läsning.

Firade friskheten med att utsätta oss för värme och megamycket bakterier. Monkeyschool med cyklande och basketspelande söta makakiapor. Hur roligt som helst. Och vem kunde tro att en apa var så himmelens mjuk. Och jag blev inte allergisk heller. Så en sån köper vi givetvis med oss.

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh, vad skönt att få en förklaring till varför hon har varit så sjuk. Lillplutta!

Och JA! Köp med er en apa! Jag anmäler mig frivilligt som apsittare!