lördag 30 mars 2013

Utan att skryta.

Alla ba: "Men Elin, berätta, snälla, vi är sååå himla intresserade av ditt lchf-liv." Och vem är jag att undanhålla denna information från Er, kära läsare? Trots att jag knappt tänker alls på att jag gått NER på min semester. Inte ett jäkla dugg. Men eftersom ni frågar så snällt så måste jag förstås berätta om det.

Fyra veckor var vi alltså i Thailand. Jag har unnat mej en hel del samtidigt som jag hela tiden gjort medvetna val. Jag ville inte komma hem och börja om på samma vikt som i december igen, men jag försökte bereda mej på några kilo plus.

Men gissa vad! Jag gick ner 4 kilo på min semester. 4 kilo!!! Det är häpnadsväckande superduperbra måste jag säga. Utan att skryta alltså. För sån är inte jag. Men fyra kilo. Det betyder ett kilo ner, ett till kilo ner, ytterligare ett kilo ner och sen ännu ett. Ett två tre fyra. Hänger du med? Eller bör jag utveckla det. Kanske infoga en lista på allt jag ätit och allt jag valt att inte äta.

Äh. Vi räknar igen. Ett. Två. Tre! FYRA! På en semester. Jag är världsbäst! (Utan att skryta.)



2 kommentarer:

Camilla sa...

Du ÄR bäst! :)

Elin sa...

Men inte är väl jag. Eller? Jo, kanske lite ändå.

Och du med förstås.