måndag 17 mars 2014

Ointressant satsning

Okej. Ingen bryr sej och alla har tröttnat på 5-2, lchf och Viktväktarna. Jorå. Jag vet. Men nu har jag ätit helknäppt ett tag. Jag har återigen fastnat i det där sockret. Jag är sötsugen flera gånger om dan. Står emot ibland. Äter ibland. Och mår inte bra. Huvudvärk, trötthet och deppighet. Det här går ju inte. Så nu blir det sockerfritt. 
Hade tänkt starta nystarten med en härlig vårspringtur men våren ställde visst in. Man får lätt ett sug efter choklad när det snöar. Men icke för mej. Nån ruta mörk choklad är godkänt men inget molätande. 
Där var planen. Som att nån bryr sej. 

2 kommentarer:

Lise-Lott sa...

Men jaaaaaa... klart det finns nån som bryr sig :)
Jag gör det, jag bryr mig om dig och om våren och om choklad.

Elin sa...

Men tack. Skönt att höra. :-) Då fortsätter jag mala på. Skafferiet är fullt med oätet helggodis som skriker. Men jag är ståndaktig. Heja mej!