fredag 17 april 2009

Singersongwriter.


Mossbergsfrugan är en sångfågel. Hon pratar dessutom om sej själv i tredje person vilket tyder på... ...hjärnsläpp?

Ja, i vilket fall som helst så sjunger jag. När det bara är jag och barnen sjunger jag typ heeeela tiden. Sjunger med radion eller sjunger egna små trudelutter. Otroligt vackert förstås.

Nu har lilla Alice förstås tagit efter Superdupermamsen. Nyss var det "Mamma mia". Men nu har hon börjat med en egen komponerad sång. Den går ungefär så här:

~~~~~~~~~~~~~~

Jag svälter iväg
Jag svälter IVÄG
Men jag får ingen macka nuuuu
Kanske sen.

~~~~~~~~~~~~~~

Tror ni hon försöker säga nåt?

2 kommentarer:

Lise-Lott sa...

Men sötaste lilla tjejen!!
Ha en trevlig helg!

Lise-Lott sa...

Men hallå!!
Läste på omvägar att du fyller år!
G R A T T I S ! !