onsdag 2 september 2009

Äckelvarning.

Okej Matteboy. Hit men inte längre.

Min sambo har nämligen bajsfobi. Och bajs är Dagens Ämne.

Jag har gjort jordens upptäckt. Jag vet inte hur många gånger om dygnet jag väger mej. Som att jag mellan frukost och lunch helt plötsligt skulle ha tappat 4-5 kilo. Som att ett enda skit skulle ha hänt. Just nu känns det bara som jag går upp i vikt. Trots att jag inte ätit en riktig macka på tusen år!!!

I alla fall... Vägde mej direkt jag vaknade. Å nej! Jag har gått upp i vikt!!!! Vad göra? Springtur? Sit ups? Nej nej. Jag kör den enklaste metoden. Skita!

Oxå upp på vågen igen. Jag hade gått ner 900 gram!!! Nästan 1 kilo ren skit. Synd jag inte har bildbevis.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha ha! :D Du får ta lite laxermedel innan nästa vägning. Hur mycket ska du inte gå ner då?? ;)