onsdag 9 september 2009

På't igen ba!

Vilken loser jag är. Nu håller jag på och faller dit igen.

Jag rör mej inte ett skit och äter mej proppmätt hela tiden. Till och med till mellis! Då är det illa. Nu är jag ungefär en millimeter ifrån att ge upp på riktigt. Köpa choklad och mola i mej och aldrig mer resa mej.

Skit oxå! Och när jag var mitt uppe i det var det så himla enkelt. Inte alltid men i alla fall då och då. Nu går jag bara runt och neggar dagarna igenom.

Nej va fan! Nu ska jag ta mej i kragen igen.

----

Den här jäkla bloggen blir bara tråkigare och tråkigare. Jag har ingenting att skriva om längre. Jag är så urtråkig, från tårna till mina nyansade hårtoppar. Boring!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

nej det är du inte.
se inlägget ovan, nattsuddare. det var bra skit, det.
/Fredrik