onsdag 26 februari 2014

Alla undrar väl?

Hur jag mår. Men herregud. Feber inatt igen. Känns som jag blir sämre och sämre, inte tvärtom. 
Idag (igår egentligen) missade jag bokrean också. Fast det är skitsamma för vi har noll kronor på grund av att jag bidrog med nästan nada i lön. Hur tråkigt? Men fler böcker är kanske inte vad det här hemmet behöver. (Jo. JO. JO!!!) 
Och för ett år sen var det packning inför en månad i Thailand. Tänk om man kunde backa och uppleva en enda av dom där softisdagarna igen. Och varför befinner sig cirka alla i mitt instaflöde på Koh Lanta just nu? 
Nu tänker jag läsa bok med risk att väcka lillskruttan som är på besök (ungefär jämt) i vår säng. Living on the edge Mossbergsfruganstyle. Jag borde väl sova men nu har iprenen kickat in och jag svettas onormalt mycket. Igen. Hua. 
Gomorron! 

2 kommentarer:

H J sa...

Gud va trååååkigt! Mest för mig som får jobba utan dig.

Elin sa...

Ja, stackars dej. Vilket öde. Men än så länge vill du inte att jag kommer. Jag explosionsnyser så det flyger hemskheter all over. Usch.