måndag 22 februari 2010

Men det var väl ett jävla tjat!!!

Jomen visst.

Det är nämligen nystartsdax! Än en gång.

Sen jul har jag nämligen helt tappat nyttighetsspåret. Halkat in på ätwhateveryouwantspåret istället. Och det är minsann ett härligt spår men det lämnar även sina spår. Okej. Nu börjar jag helt spåra ur.

Det är konstigt vad mycket man kan äta medan man ser på när andra jobbar. OS gör mej hungrig. Ju mer dom stakar sej fram i skidspåret desto mer vill jag fylla upp min stillasittande jättekropp. Det bästa är när det är sjukt spännande. Jag kan inte tugga och titta samtidigt. Spänningen är olidlig. Och borde inte förbränningen öka när pulsen är hög?

Nej. Nu ska jag inte hitta fler skäl att smälla i mej. Det var dags för nya tider. Så var det ju. Nu blir det äppelbitar och kopiösa mängder vatten.

Inga kommentarer: