onsdag 24 februari 2010

Varför finns det choklad om jag inte får äta den?

Shit.

En timmes träning åt skogen.

Efter jag smällt i mej en rejäl men nyttig lunch slog sockersugsvågen emot mej. Jag stod emot stod emot stod emot stod emot stod emot.

Men fan. Till slut slog det mej att jag hade en chokladkaka i väskan.

Och numera har jag inte en chokladkaka i väskan.

Vem med lite hjärna har väskan fylld med kaloririka fixar när Det Nya Livet har börjat och man är så svag för choklad att man skulle kunna skänka bort sina avhuggna fingrar och tår när suget är som störst?

Men det var bra att jag tränade. Plus minus noll liksom.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Upp med hakan! Ska man äta nåt onyttigt så ska man äta det efter träningen, så det var ju inte helt tokigt ändå. :)

Tess sa...

Var inte för hård mot dig själv för att du åt chokladkakan. Var stolt över dig själv för att du tränade! Kram.

Unknown sa...

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för mera information!