torsdag 27 december 2012

I am robot.

Jag är kaputt. Min kropp hittar på nya sätt att strejka, som tur är utan att det är något allvarligt.

Nu är det nacken. Den vill inte röra sig alls utan att det gör skitaont. Det gör så ont att jag tappar andan och får tuppskinn på huvet.

För att slippa ifrån smärtan (du hör väl vad det är synd om mej) så rör jag mej som C3PO. Jag försöker se så långt som möjligt utan att röra mej alls vilket gör att ögonen knappt stannar kvar i hålorna och om något måste ses rör jag hela kroppen.

Nackspärren började igår kväll så jag har inte behövt titta på så mycket. Eller göra så mycket alls. Men jag har upptäckt att robotar har det jäkligt sjåigt i sängen. Ett himla pådrag att vända sig. Fick nästan lite höggravidfeeling igen.

Nu ska jag prova att sova lite till. Önskar bara att jag hade nåt varmt runt den arma nacken. Ajajaj.

Nån kanske undrar varför i helvete man skriver sånt här på nätet. För att du ska tycka synd om mej förstås. Ajajaj.

Inga kommentarer: