torsdag 3 januari 2013

Info.

Kusinbesök från alla håll. Det betyder trevligt samkväm med god mat, spelkvällar med nåt glas vin och förstås uppstissade barn och hög volym. Otroligt trevligt. Men oj vad jag nu uppskattar ett helt ordinärt bolibompalugn. Till och med Tyra är med på noterna och sitter i soffan och leker.

Mitt lchf-liv har gått riktigt bra över jul och nyår. Jag kanske inte har rasat i vikt direkt men så har jag unnat mej lite mörk choklad, lite vin som sagt och några nötter. Men du hör. I jämförelse med vad jag brukar äta en sån här storhelg så är det förstås super.

Nu har vågen varit trasig i snart två veckor så jag vet inte ens hur det är. Jag tycker jag känner att jag minskat men ibland tvivlar jag.

I kusinbesök nummer ett ingick som tur är min PT. Hon drog ut mej på långpromenader i ur och skur. Jätteskönt, roligt och bra motion för en latmask.

Så nu vet du.

Inga kommentarer: