söndag 20 januari 2013

Ja ä inte bitter.

Kompis, det går bra nu.

Jag har fortfarande inte fått mitt big ass till gymet, men jag går ändå ner. Ska verkligen försöka få in en daglig rutin på crosstrainern. Eller varannandaglig rutin åtminstone.

Har nu tappat dryga 10 kilo sen jag började nya livet. (4 viktväktarkilon och 6,8 lchfkilon.) Men ingen människa ser det. Ingen! Knappt jag. Hur megajättesuperskitstor är man inte då?

Jag märker på kläder. Jag börjar komma i mina gamla paltor och kan tycka att det ser rätt ok ut hemma i spegeln i becksvarta hallen men när jag kommer ut bland folk och råkar se en jätte i en spegel eller i ett fönster så inser jag att trots skillnaden på vågen är det långt till någon synlig skillnad. Långt till nån komplimang.

Men va fan. Jag borde vara uppåt. Det går som sagt bra. Lite mer träning på det här så kanske jag kan få lite mindre tantkropp.

1 kommentar:

Tess sa...

Jag säger bara en sak: Fitnessfighten. 30 dagar med 1 timmes träning varje dag, som kan göras hemma eller på gym, och så bra kost på det. Massa proteiner. Massa mellanmål. Väga maten. Kan låta jobbigt och krångligt, men när man kommer in i det är det SÅ värt det. Efter 30 dagar kan man köra på med deras sexmånadersprogram om man vill.
Kostar en knapp femhundring och det bästa jag har gjort.