söndag 8 februari 2009

Snälla snälla

Idag har vi passat på att frosta av frysen. Så nu känns den som ny. Plus att vi har helkoll på vad vi har och självklart sorterat. Underbart.

Igår kom Amanda hem från skidsemester med mamma och den familjen. Det känns fortfarande lite konstigt när Amanda kommer hem och Evelina inte gör det.

På kvällen var det melodifestivalspartaj. Ååå det är så roligt! Nu är lördagkvällar mina favoritkvällar. Min absoluta favorit var Caroline af Ugglas. För några år sen störde jag mig på hennes sätt, nu myser jag. Tycker hon är smårolig när hon viftar med armarna, älskar hennes överdrivna uttryck och texten, som ibland var lite larvig, var ändå heeeelt underbar. Drömmer om att jag oxå hade smala ben och kunde använda turkosa helcoola stövlar.

Nu blir det kyckling med jordnötsås v 2.0. Eller rester som man oxå kan kalla det.

Inga kommentarer: