tisdag 10 februari 2009

Utmaning.

Jag har blivit utmanad. En lite tokrolig utmaning som jag gärna kan vara med på. Det är Träsktanten a k a Camilla som skickat utmaningen till mej.

Så här går utmaningen till:
* Gå in i mappen där du har dina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Lägg upp bilden på din blogg och skriv sedan något om den
* Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dem är utmanade.

Bilden blev den här:

Oops. Där blev man tagen på bar gärning. Allt mitt tjat om min städning. Och här är bildbeviset. Barnarbete.
Oxå en glimt av både vårt snygga kök och av Alices coola obh-kök. Vårt svartvita golv är en favorit även om smuts syns på en gång.
Japp. That's it.

Så ska jag skicka utmaningen vidare. Eftersom jag inte har några läsare så funkar det inte så bra. Men jag vet ju att Rose-Marie brukar läsa och jag är alltid nyfiken på hennes liv.
Min trognaste läsare och bloggpåhejare Anna-Maria måste givetvis få utmaningen.
Men sen var det tyvärr finito. Så många kompisar har jag.

1 kommentar:

Långbobloggen sa...

Inte för att jag är bland de utmanade, men va fasen, så nogräknad är inte jag! ;-)
http://langbobloggen.blogspot.com/2009/02/utmaning-outmanad.html