fredag 23 april 2010

Eyeopener.

Jag har allvarligt börjat fundera på att bleka mina tänder. De är så himla gula och fula. Jag vill ha ett blingigt supersmajl.

Nu har jag funderat lite fram och tillbaka. Ska jag nämna det? Ska jag ta reda på lite mer om det? Ska jag ska jag?

Men nu slog det mej. Det är fan inte tänderna som är det stoooora problemet här. Det är inte det första man ser när man tittar på mej. Det är knappt så man ser käften eftersom jag har en extrem magradie som buffar bort allt i min närhet och valkar som liksom täcker.

Ibland tror jag fettcellerna håller på att äta upp hjärncellerna. Det pågår nån form av skräckfilm inuti min kropp. Jag måste verkligen verkligen verkligen försöka göra nånting åt det här. På riktigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver vara snällare mot dig själv! Även om jag så väl känner igen känslan.
Den värsta kritikern man har är sig själv. Skaka bort den, eller ännu bättre - kasta den över bord på Finlandsresan! =)
/Stina L

Anonym sa...

Och tack för en mycket trevlig lunch också! Hoppas det blir fler gånger.
/Stina L (igen)