onsdag 7 oktober 2009

Idol-fan.

Förra veckan satt jag som spikad i soffan varje dag och tittade på superprogrammet. Mot slutet tyckte jag att det blev lite väl jobbigt att passa Idoltiden varje kväll och såg fram emot den här veckan med enbart FredagsFinalen.

Nu känns det tyst och tomt på kvällarna trots alla nya serier. Jag saknar mitt kära jurygäng. (Självklart mest min drömbästis Anders Bagge.)

I natt kom det slutliga beviset på att jag behöver ett liv beyond teven. Jag drömde att Peter Jihde stötte på mej.

Om jag kunde lägga in en melodislinga så skulle jag göra det här. Sån där ödesmusik med högljudda stråkar eller nån otäck gammal kyrkorgel.

Så ikväll blir det bara Greys anatomy för det kan jag absolut inte missa. Och dom där nya bönderna borde jag kanske kolla in ändå. Och Halv åtta hos mej har alltid varit en favorit så det vill jag se.

Ja. Bara det. Typ.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hi hi! Jag tycker att du skulle lägga in den där Idol-slingan istället. ;)
Jag har missat Halv åtta alla två ggr det har varit. Jag är ju helt fast i Miami Ink på Discovery. Fördelen med det är att man inte blir så hungrig av det programmet. Mest bara sugen på att bli en rocker med tusen tatueringar. Skulle jag passa som en sån?