onsdag 21 oktober 2009

När jag vänder ryggen till...

...äter Arvid hudkräm eller rengöringsmedel.

...drar han mej i håret.

...trycker han på diskmaskinen/tvättmaskinen/tv-n/dvd-n.

...stoppar han (i bästa fall) händerna i toaletten.

...biter han mej i ryggen.

...kastar han ut alla skor från skohyllan.

...hämtar han saker och kastar nerför trappan.

...äter han batterier.

...stoppar han fingrarna i blomjorden.

...river han sönder tidningar/böcker/foton/viktiga lappar.

...äter han små barbieskor/barbiebestick/barbiearmband.

...drar han ut allt ur besticklådan/skafferiet/nån annan låda i heeeeela huset.

...drar han ur telefonsladden/tevesladden/boxersladden/nån annan sladd i heeeela huset.

Kan jag ge mej nu? Börjar det bli tjatigt? Tänk då hur JAAAG har det!!! Ibland tror jag att jag ska bli galen. Inte 17 var väl Alice så här, ibland vill jag kalla det dryg, men eftersom trots allt folk (läs soc) kan läsa det här så kallar jag det intensiv.

Nu kan jag inte skriva mer för, surprise!, Arvid biter mej, slår av datorn och är allmänt wacko här bredvid mej.

Inga kommentarer: