måndag 9 november 2009

Lite lättare?

Hur länge sen var det sen nystarten? Kanske 5 timmar eller nåt sånt.

Vad kan jag då ha fördrivit tiden med för att nå mitt mål? Långpromenad? Några situps och en stund med hopprepet? Kanske letat nyttiga och hälsosamma recept?

Nej. Inte riktigt. Jag har mest ätit faktiskt. Och suckat över hur tråååååkigt det är att vara nyttig. Vilket jag by the way inte heller har varit.

Jag ska inte skriva det jag tycker att jag är (Loser!) utan mer fokusera på hur jag kan lyckas. Vad jag gör för fel. Vad jag kan ändra för att det ska bli lättare. Men det enda jag kan komma på att ändra är ursprungsvikten. Fan va allt skulle vara enklare om jag vägde mindre. Då skulle jag... ...inte behöva banta eller vad det här nu ska kallas. Ordet banta är helt ute och därför kamouflerar jag det jag gör med... äh. jag vet inte.

Snart ska jag på gym. Jag har full förståelse om ingen tror mej.

Inga kommentarer: