onsdag 18 november 2009

Ordbajseri.

Vad jag ångrar att jag började på megatjockisboken "De välvilliga" nu. Jag har längtat länge efter att läsa den men nu tar det bara emot. Jag orkar inte med mer död och avföring. Det är bokens tema nämligen. Huvudpersonen skiter på sej var och varannan sida. Och de stackars judarna tömmer tarmarna i dödsögonblicket. Då är det förstås inte synd om judarna utan om de som måste ta hand om resultatet.

Nej. Nu vill jag läsa nån uppåttjackbok. Men tyvärr har jag halva boken kvar.

Skit oxå!

Var det roligt?

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag halkade av seriösa-böcker-svängen för länge sedan och har liksom aldrig haft ork att ta mig tillbaka. Jag orkar BARA läsa lättsamma, skämtsamma böcker à la Marian Keys och Martina Haag. Det är bara sådana böcker jag orkar läsa ut. Jag orkar inte ens läsa ut Dotter önskas eller vad den nu heter. Och den är ju skittung liksom.