tisdag 23 december 2008

Tid och pengar.


Jag har ont om båda.

Igår handlade jag mat. Planen var att jag skulle vara heeeelt klar så att jag kunde släppa det. Men trots en detaljerad lista så hade jag missat nåt.

Julklapparna är inte färdighandlade heller. Mattias jobbar idag oxå och hotar dessutom med att det kan bli en lååång dag på Kuriren. Så hur jag ska hinna shoppa genomtänkta julklappar är ett mysterium. Det är ingen idé att ge sej ut med syskonvagnen.

Har fått värk i händerna. Sån som jag hade när jag var stressad på macken. Tycker inte att jag blivit kall om händerna, men det blir man väl då och då när man är ute.

Trots all stress och mycket att göra och pengar som rinner genom fingrarna så ÄR det roligt. Jag älskar julen. Så det så! :)


Nu måste vi äta frukost. Arvid piper och vill ha lite action. Alice tittar på ett hjärndött barnprogram. Förresten. Bilden är på Alice för ett år sen.

1 kommentar:

Rosa sa...

Du såg lite stressade ut när du for förbi på gågatan. Skönt att ni fick en mysig julafton.