fredag 23 januari 2009

Håll i hatten!

Jag har varit på McDonalds och ätit minimorötter istället för strips och Loka citron istället för smaskig läsk. Det verkar som en alien har gjort nånting med mej. Känner jag inte nåt chip bakom örat när jag känner efter?

Förresten har jag en idé. Vi tjockisar kostar en massa för samhället med alla hemska hjärtsjukdomar, ledbesvär, astma och lite allt möjligt annat. Därför föreslår jag att en tjockis som jag fick gå på en invägning och sen fick jag väga mej en gång i månaden. För varje kilo jag gick ner fick jag en skattefri hundralapp. Betalas från statens tjockiskonto. Vilket toppenidé.

Och alla smala lyckostar som inte kan tjäna pengar på detta sätt ska vara så jäkla glada ändå! Så det så.

1 kommentar:

Anna Maria sa...

Bra förslag! Jag skulle rösta på dig om du var politiker. :)