torsdag 8 januari 2009

Den glade bagarn.

Tjolahopp!

Känner att jag måste skriva nåt positivt. Snälla mamsen brukar läsa bloggen (Hej mamma!) och jag vill inte riskera att hon blir orolig för mej, ringer till mej och jag inte svarar (jag svarar inte oftare än jag svarar) och hon rusar ut i bilen och letar efter mej. Typ i diken, i skogen, nere på stan och ja, överallt.

Men nu känns allting mycket bättre. Sambon kom hem och påminde mej om att jag troligen skulle ha samma inkomst just nu även om jag hade ett jobb och att jag ska njuta och inte bara tänka negativt. Så här sitter jag och njuter.

Har bakat matbröd. De blev nyss klara och jag smällde i mej 3 på en gång. Jag skulle bara smaka en. Det är nog tur att jag inte bakar så ofta. Så idag har jag definitivt inte varit duktig.

Nu sitter Arvid och gnäller. Vi ska lägga oss i sängen och vänta på att Jonas Gardells serie ska börja. Förhoppningsvis somnar Arvid före mej ikväll.

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart du ska njuta! Och förresten så var du jätteduktig hemma hos mig, och det räknas mer! Då hade du ju ett vittne! ;-)